Powered By Blogger

svētdiena, 2010. gada 26. septembris

Heka fileja ar āboliem

Šī nu ir mana jaunrade.

Pagatavošanai nepieciešamās sastāvdaļas:

Heka fileja
Ābols
Tomāts
Sīpols
Gaišā sojas mērce
Eļļa, dilles.



















Uz pannas uzlejam nedaudz eļļas un liekam cepties/sutināties heku. Par cik heks ir saldēts, lieku virsū vāku.














Kamēr heks cepinās, sagriežam pārējās sastāvdaļas - ābolu un nomizotu tomatu griežam šķēlēs, sīpolu sasmalcinām. Es ābolu nemizoju, jo man patīk tās miziņas, bet pareizi laikam būtu nomizot :D













Heks uz pannas ir atkusis un pasutinājies- nolejam lieko šķidrumu un bakus hekam *iegrupējam*  ābolus,tomātus un sīpolus.













Pannas saturu pratīgi pārslakām ar sojas mērci un turpinām cept.
















Kad āboli kļuvuši pusmīksti, visu apgriežam uz otru pusi, uzkaisam dilles un vēl brīdi pacepam. Es pievienoju paštaisīto diļļu pesto :)















Gatavs baudīšanai !




















                              Buon appetito !

2 komentāri:

  1. Lūdzu, vari pastāstīt, ka gatavo diļļu pesto, un ka glabā? :) Man vasarā bija tik daudz zaļumu, bet domājot par uzglabāšanu ziemai, ta arī neatradu receptes!

    AtbildētDzēst
  2. Diļļu pesto gatavoju pēc tā paša principa kā to gatavo no bazilika. Ciedru riekstu vietā izmantoju valriekstus. Glabāju ledusskapī- galvenais napžēlot eļļu virskārtai- tad ar uzglabāšanu nebūs problēmu ;)
    P.S. Par visgaršīgāko esmu atzinusi lakšu ( mež ķiploku) pesto - nožēloju,ka tik maz uztaisīju. Labošos :)

    AtbildētDzēst